ikona košíkaV košíku máte 0 položiek
ZABUDNUTÉ HESLO

Akceptujeme všetky bežné platobné karty

Často kladené otázky

Pripravili sme pre vás zoznam najčastejších otázok, ktoré nám zasielate a snažili sa na všetky starostlivo a čo najpodrobnejšie odpovedať. Preskúmajte zoznam najčastejších otázok:

Koľko stojí poštovné a balné
Zásielky zasielame obyčajne alebo doporučene. Obyčajné zásielky síce sporí náklady kupujúcemu, avšak môžu so sebou prinášať možné riziká, ktoré na seba v plnom rozsahu preberá kupujúci. Prečítajte si veľmi pozorne informácie o poštovnom a balnom a zvážte, či je pre vás voľba obyčajné zásielky tá najvhodnejšia

Platba prebieha vopred prevodom na bankový účet alebo platobnou kartou online. Obyčajné listové zásielky majú poštovné za 1,5 €, odporúčané za 3,90 €. Zákazníci s objednávkou v hodnote tovaru nad 39,90 € majú poštovné ZADARMO.

Kedy mi to príde
Vzhľadom k tomu, že samolepky na auto s menom dieťaťa sú vyrábané vždy na zákazku, nie je možné tovar expedovať obratom, ale musíme ho najprv vyrobiť. Aby sme mali dostatočnú rezervu na výrobu samolepiek, vyhradzujeme si maximálne dva pracovné dni na výrobu a expedíciu tovaru. V prípade, že si vyberiete platbu vopred prevodom, počítame výrobný čas počnúc dňom pripísania platby na náš účet. O expedícii tovaru ste informovaní e-mailom, v niektorých prípadoch SMS správou.

Prečo je poštovné a balné tak drahé
Cena poštovného sa odvíja od sadzieb Českej pošty, ktorú primárne využívame na odoslanie objednaného tovaru. Cenu za poštovné a balné máme stanovenú na dolnú hranicu nákladov. Expedičné náklady, ako napr. odvoz na poštu, administratíva s tým spojená, výplne, vnútorné obaly, tlačoviny sú bežne hradené našou firmou.
 
Ako je tovar balený a posielaný
Všetok tovar je balený v papierových obaloch - obal je volený podľa charakteru tovaru. Ide najmä o obyčajné, kartónové poštové obálky, prípadne malej krabičky. Väčší samolepky (alebo ich časti) sú zarolovány do seba - nikdy ich nepřehýbáme alebo neskladajú, tovar by sa tým zničil.

Môže sa stať, že je obal pri odovzdaní zásielky Českou poštou porušený alebo zničený. V takom prípade odporúčame zásielku neprevziať. Je však nevyhnutné, aby ste nás o tejto skutočnosti obratom informovali. Zásielky sú poistené a za ich zničenie nesie zodpovednosť Česká pošta.

Z akého materiálu sú samolepky
Všetky samolepky sú vyrábané zo samolepiacich fólií s dlhou životnosťou. Samolepiace fólie sú určené k polepovanie dopravných prostriedkov. Samolepke nevadí ani kefy v umývačke, ani výrazné zmeny teplôt alebo ďalšie nepriaznivé vplyvy vonkajšieho prostredia. Fólia sa však nesmie podstatne mechanicky namáhať (napr. lepiť pod stierač), lepiť na extrémne nerovná a hrdzavá miesta na karosérii, pretože sa tým výrazne znižuje jej životnosť a fólia má tendenciu sa odlepovať.

Ako sa samolepky na auto lepia
Hoci by sa mohlo na prvý pohľad zdať, že lepenie je zložité, nie je tomu tak. Stačí vám k tomu iba priemerná manuálnu zručnosť a štipka trpezlivosti. Občas sa stáva, hlavne pri lepení samolepiek na sklo, že samolepka nechce držať a zo skla sa odlepuje. Je to tým, že aktivačný doba lepidla činí cca 48 hodín (podľa vonkajšej teploty a teploty podkladu), kedy sa spojí s podkladom. Pri každej objednávke je priložený návod na lepenie, kde nájdete presný postup lepenia.

Môžem si zvoliť vlastný rozmer
Bohužiaľ nie, rozmery máme pevne nastavené tak, aby vyhovovali všetkým.

Ako nastavím rozmer
V detaile samolepky v sekcii 2. Vyberte rozmer samolepky na auto. Tu vyberiete prednastavený rozmer. Neprehliadnite informáciu o minimálnej veľkosti. Menšie rozmer, než ten ktorý je uvedený, bohužiaľ nemožno vyrobiť.
 
Môžem k samolepke dopísať meno alebo text
Ku každej samolepke na auto možno samozrejme dopísať meno dieťaťa alebo akýkoľvek text s dĺžkou 30 znakov. V tejto súvislosti si v sekcii 4, zvolíte nielen individuálne text, ale zároveň si vyberiete jedno z písiem, ktoré na takýto text bude použité. Nezabudnite, prosím, že veľkosť samolepky sa zmení pridaním riadku textu (orientačne je to o cca 2 cm na výšku). V prípade, že textové pole nevyplníte, nebude pod samolepkou žiadny text. Cena samolepky zostáva rovnaká.

Ako mám postupovať, keď zásielka nedorazí
Z dlhodobej praxe vieme, že problém je vo väčšine prípadov na strane pošty - doručovateľ vám nedá oznámenie o uložení zásielky, uviedli ste neúplnú alebo zlú adresu, alebo ste si zásielku nechali zaslať na svoje pracovisko, kde Vás doručovateľ nenašiel (prípadne nenašiel vôbec Vaše pracovisko). Vo všetkých prípadoch je táto záležitosť riešiteľná, aj keď priznávame, že zasielanie zásielok na pracovisko začína byť neriešiteľný problém. E-mailom a SMS správou zasielame podacie číslo zásielky, a to Vám stačí k jej vyzdvihnutie na pošte. Nemusíte teda čakať na to, až budete mať oznámenie o uložení zásielky. S podacím číslom zásielku vyhľadáte po internete alebo si ju rovno vyzdvihnete na pošte.

Odporúčame Vám kontaktovať telefonicky svoju pobočku Slovenskej pošty, prípadne poštu osobne navštíviť a trvať na dohľadanie zásielky v sklade - po troch pracovných dňoch ju tam na 99% majú uloženú. V prípade, že zásielka nebude uložená na dodacej pošte, kontaktujte nás. Zásielku môžeme reklamovať, doba reklamácie je spravidla 21 kalendárnych dní.
 
Tieto pravidlá však neplatí u obyčajných zásielok. Tieto sa nedajú ani dohľadať, ani reklamovať. Nedoručenie, strata zásielky, zničeniu obsahu alebo obalu ide vždy na ťarchu kupujúceho, ktorý je o tejto skutočnosti upozornený pred dokončením objednávky.

Dodávate aj firmám?
Bohužiaľ nedodávame a ani to nemáme do budúcnosti v pláne. Na Slovensko dodávame výhradne koncovým zákazníkom.
Nálepky dodáváme do 5 pracovných dní odo dňa objednávky alebo prijatia platby. Zásielky zasielame:

• obyčajne: 1,50 €
• doporučene: 3,90 €

s platbou bankovým prevodom, alebo platobnou kartou online.

U objednávok s hodnotou najmenej 39,90 € poštovné a balné neúčtujeme.

Návod na lepenie | Návod na odstránenie samolepiek | Obchodné podmienky | Ochrana osobných údajov | Cookies | Reklamačný poriadok | Copyright
samolepky na zeď | samolepky na auto
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku.
Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane on-line; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.